• Haberler
  • Gündem
  • Başkan Büyükkılıç Kayserispor- Konyaspor karşılaşmasını tek başına takip etti

Başkan Büyükkılıç Kayserispor- Konyaspor karşılaşmasını tek başına takip etti

Kayserispor, Süper Lig'in son haftasında sahasında Konyaspor'u ağırladı. Taraftarların ilgisinin az olduğu karşılaşmada, Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç mücadeleyi protokol tribününde tek başına takip etti.

Süper Lig'in 34.haftasında Kayserispor evinde Konyaspor’u konuk etti. Geçtiğimiz hafta ligden düşmesi kesinleşen Kayserispor'a, Konyaspor maçında taraftarların ilgisi ise az oldu. Sarı kırmızılı taraftarlar maç boyunca ise futbolcular ve yönetim aleyhine tezahüratlarda bulundu.

Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç mücadeleyi protokol tribününden tek başına takip etmesi dikkatlerden kaçmazken, MHP Milletvekili Baki Ersoy ise karşılaşmayı locadan izledi.

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme

Kayseri Gündem - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0533 704 84 10
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!