• Haberler
  • Spor
  • Başkan Büyükkılıç, 'Yiğit düştüğü yerden kalkar'

Başkan Büyükkılıç, 'Yiğit düştüğü yerden kalkar'

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Kayserispor'un yeniden ayağa kalkacağına olan inancını dile getirerek, 'İnanıyorum ki birlik ve beraberlik içerisinde, yeniden ayağa kalkacak, daha güçlü yarınlara hep birlikte yürüyeceğiz. Unutmayın, yiğit düştüğü yerden kalkar' dedi.

Süper Lig’de 33. hafta maçlarının tamamlanmasının ardından Kayserispor’un küme düşmesi kesinleşti. Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Kayserispor’un yeniden ayağa kalkacağına olan inancını dile getirerek, “Kayserispor’umuzun ligden düşmesi hepimizin yüreğini burktu. Ancak şunu unutmayalım; bu şehir pes etmez, bu arma asla yalnız kalmaz. Dün olduğu gibi bugün de yarın da Kayserispor’umuz için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Bu zorlu süreçte, yağmurda çamurda, iyi günde kötü günde takımını bir an olsun yalnız bırakmayan büyük Kayserispor taraftarına gönülden teşekkür ediyorum. Sizlerin inancı, bu şehrin en büyük gücü. İnanıyorum ki; birlik ve beraberlik içerisinde, yeniden ayağa kalkacak, daha güçlü yarınlara hep birlikte yürüyeceğiz.
Unutmayın, yiğit düştüğü yerden kalkar” ifadelerini kullandı.

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme

Kayseri Gündem - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0533 704 84 10
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!