Dijital Dönüşümün Mimarları Projesi tamamlandı

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Kayseri Bilim Merkezi ve Bilişim Akademisi iş birliğiyle hayata geçirilen TÜBİTAK 4004 destekli 'Dijital Dönüşümün Mimarları' projesini başarıyla tamamladı. Proje, beş gün süren yoğun eğitim programıyla lise öğrencilerine yönelik olarak gerçekleştirildi. Katılımcılar, yapay zekâ, kodlama, sanal gerçeklik (VR) teknolojileri, insansız hava araçları (İHA) sistemleri, robotik ve dijital dönüşüm konularında uygulamalı eğitimler aldı.

Proje, gençlerin teknoloji üreten bireyler olarak yetişmesine katkı sağlamak amacıyla tasarlandı. Öğrenciler, teorik ve uygulamalı eğitimlerle dijital dünyanın geleceğine hazırlanarak, takım çalışması, problem çözme, üretken düşünme ve teknoloji okuryazarlığı gibi 21. yüzyıl becerilerini geliştirme fırsatı buldular. Ayrıca, proje süresince gerçekleştirilen söyleşiler ve interaktif etkinlikler, katılımcıların vizyonunu genişletti.

Projenin üçüncü gününde teknoloji ve dijital dönüşüm üzerine bir söyleşi düzenlendi. Dördüncü gün etkinliklerine ise yerel eğitim kurumlarının genç AR-GE ekipleri katıldı. Kapanış programında, öğrencilerin proje boyunca ortaya koyduğu çalışmalar büyük beğeni topladı ve eğitim süreci boyunca gösterilen yoğun ilgi memnuniyet yarattı.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, bilim ve teknoloji odaklı projeleriyle gençlerin gelecekte aktif rol almasını amaçlamakta ve yenilikçi projelerle desteklemeye devam edecektir.

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme

Kayseri Gündem - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0533 704 84 10
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!