Kayseri'de 'Fener Alayı Yürüyüşü'
Kayseri'de 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında fener alayı yürüyüşü düzenlendi.
Kayseri’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında fener alayı yürüyüşü gerçekleştirildi. Tuna Kavşağı’ndan başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı’nda sona erdi. Yürüyüşe sivil toplum kuruluşları, öğrenciler ve gençlik toplulukları katıldı. Ellerinde Türk bayrakları ve meşaleler taşıyan vatandaşlar, marşlar eşliğinde yürüdü.