Kayserispor 11 sene sonra küme düştü
Kayserispor, dün Alanyaspor'a mağlup oldu ve 11 sene sonra küme düştü.
Sezon öncesi transfer yasağını kaldıran Kayserispor geniş kadroyla başladığı sezonda vasat bir görüntü çizdi. Sarı kırmızılılar kader maçı niteliğindeki mücadeleyi 3-1’lik skorla kaybetti. Kayserispor ligin bitimine 1 hafta kala küme düşmeyi garantiledi. Sarı kırmızılılar 11 sene sonra küme düştü.
Bakmadan Geçme