• Haberler
  • Gündem
  • Yahyalı'da 19 Mayıs Coşkusu Çelenk Sunma Töreniyle Başladı.

Yahyalı'da 19 Mayıs Coşkusu Çelenk Sunma Töreniyle Başladı.

Kayseri'nin Yahyalı ilçesinde 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Meydanı'nda düzenlenen çelenk sunma töreniyle başladı.

Yahyalı’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Meydanı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü çelengi, İlçe Müdürü Sehat Tarlacı tarafından Atatürk Anıtı’na sunuldu. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından devam eden törene; ilçe protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
19 Mayıs kutlamaları  çeşitli etkinliklerle Yahyalı Ömer Emine Akın Anadolu Lisesi Bahçesinde devam edecek.
(RHA)

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme

Kayseri Gündem - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0533 704 84 10
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!