• Haberler
  • Gündem
  • Yahyalı'da mantardan zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı

Yahyalı'da mantardan zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı

Kayseri'nin Yahyalı ilçesinde, mantardan zehirlenen 2 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

 Kayseri’nin Yahyalı ilçesinde, mantardan zehirlenen 2 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

Olay, Yahyalı ilçesinde meydana geldi. Kadir G. ve Erol G., Kapuzbaşı bölgesinde mantar topladı. Mantarları yedikten sonra rahatsızlanan Kadir G. ve Erol G. Yahyalı Devlet Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan 2 kişi, doktorların ilk müdahalesinin ardından Kayseri Şehir Hastanesine kaldırıldı. Jandarma, olayla ilgili inceleme başlattı
 

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme

Kayseri Gündem - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0533 704 84 10
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!